tauke

My photo
DOB 5/6/92. an investment analysis student in UITM Dungun Terengganu. i hate catching up,things are moving too fast nowdays.i'd prefer to live in my own constant world:)

bloggers

bile dah datang melawat blog saye ni,tinggalkan lah jejak anda dengan mengkomen entry saye ye:)

12.3.10

SPM09

well,tak mengecewekan pun la result aku. cause mak dgn bapak aku tak abuse aku pun sejak smlm :DD aku pun puas ati. 8 credit kot. dlm due bulan akan dtg pulak bakal tentukan mane aku nk sambung blaja. time fly so so so fast la now days. tgk tgk aku da dpt balik phone lame aku dah.haha. &&memandangkan bapak aku ok dgn result aku,that means hujung bulan ni aku dpt la phone nokia yg aku idam idam kan tu :))best jugak la bulan ni kan. 29th nnt kteorg pegi Genting!!woohoo!
please do leave your comment and dont forget to like this blog.hehe

No comments:

Post a Comment