tauke

My photo
DOB 5/6/92. an investment analysis student in UITM Dungun Terengganu. i hate catching up,things are moving too fast nowdays.i'd prefer to live in my own constant world:)

bloggers

bile dah datang melawat blog saye ni,tinggalkan lah jejak anda dengan mengkomen entry saye ye:)

1.2.10

tak tahu knp tetibe aku rase mcm nk menulis :) well,siang td dpt jugak jumpe Domokun tp blh tahan sekejap la jugak. 5jam tu di kire sekejap la kan cause selalunye aku jumpe die lbh dari 10jam :) agak luluh sikit hati aku tgk rambut baru die. bkn sbb buruk. tak buruk sgt la sampai aku tak sggup tgk tp it is just not him laa. tak sesuai sgt. tp biar la,die nk mencube la kan.

smlm akhirnye aku dpt bershopping! dpt beli beg baru:) , sandle Vincci baru :) , dress baru :) , cardi baru :) .haha sgt berpuas hati. oh yeah,terlupe plak.helmet pun baru. aku dah membelanje kan kire kire RM200. so, aku merancang utk tak berbalanje byk byk lg lps ni. kecuali kalau aku dpt kerje lg after this week. aku nk simpan duet dlm bank tu utk g Genting nnt :)) tak sbr aku. 3hari tu babe! mcm mcm aku blh wat. berguling guling aku masuk gaung nnt :)

hishh,nervous la. test JPJ nk dkt da ni. kalau fail mmg buang duet mak bapak aku la. risau aku weyy.

please do leave your comment and dont forget to like this blog.hehe

No comments:

Post a Comment