tauke

My photo
DOB 5/6/92. an investment analysis student in UITM Dungun Terengganu. i hate catching up,things are moving too fast nowdays.i'd prefer to live in my own constant world:)

bloggers

bile dah datang melawat blog saye ni,tinggalkan lah jejak anda dengan mengkomen entry saye ye:)

9.9.09

hoho.just got back from KelanaJaya. dgn hny berpandukan map dari google,akhirnye aku dah taw mcm ne nk g umh die by myself:) tak lah jauh mane pun. haha. pergi skolah aku lg jauh kot. saje je nk habes kan mase aku hari ni selain dari membace buku. tuh yg rajen semcm nk g Kj. seperti yg anda lihat,aku dah letak smiley and arrow kat rumah die.haha.aku mmg takde keje. so,kalu korang nk stalk die blh carik dlm google earth.hahaha.


HAHA,bkak ar link ni. agak kelaka lah bdk HOT ni.http://www.myspace.com/cheawan haha. tgh tgh online&tlis blog tertgk la plak page bdk tuh.






please do leave your comment and dont forget to like this blog.hehe

No comments:

Post a Comment