tauke

My photo
DOB 5/6/92. an investment analysis student in UITM Dungun Terengganu. i hate catching up,things are moving too fast nowdays.i'd prefer to live in my own constant world:)

bloggers

bile dah datang melawat blog saye ni,tinggalkan lah jejak anda dengan mengkomen entry saye ye:)

18.4.09

job

i think i'm gonna use b.melayu baku from now on cause i belive it could inprove my grammar:)
hari ini buat pertama kalinya aku mengikuti rombongan bekerja katering dibwh tanggungjawab sekolah:)aku bgun tdo pd pukul7.30 dan bergerak menuju ke smt ert setapak pd pkul8.00.tidak dinafikan aku sedikit teruja memandangkan ini adalah pertama buat ku walaupun sblm aku pengalaman membuat kerja banquet di hotel.akan tetapi,aku tidak pasti samaada yang ini lebih tegas atau sebaliknya.kami menuju ke sebuah bangunan yang bernama Bangunan RAC(not sure if i spell it right)di kg.bharu kuala lumpur menaiki sebuah van yang sgt retro.
sebaik kami sampai disana,aku sudah dpt menghidu dan membuat hipotesis bhwa pengurus majlis itu sgt kelam kabut.bagaikan tahi anjing sahaja ketika mahu menyediakan lauk diats meja.aku tidak kisahpun ttg kerja asalkan diakhir hari aku dibayar.perkara utama yang paling aku tidak puas hati ialah semasa shima secara sesuke hati dia mengambil handphone,membelek belek dan menelaah album photo aku.bknnye aku ni sombong atau benci sgt kat dia,tapi aku mls nk dgr kutukan lg dri reban reban tuh.mereka mereka kata muke aku ini buruk mcm alien,nanti kalau mereka lihat gmbr gmbr dildlm album tu nanti lg lah menjd jd kutukan mereka kan?lgpun,dia seperti tidak menghormat langsung aku sebagai pemilik handphone tersebut.buruk perangai sgt.

please do leave your comment and dont forget to like this blog.hehe

No comments:

Post a Comment