tauke

My photo
DOB 5/6/92. an investment analysis student in UITM Dungun Terengganu. i hate catching up,things are moving too fast nowdays.i'd prefer to live in my own constant world:)

bloggers

bile dah datang melawat blog saye ni,tinggalkan lah jejak anda dengan mengkomen entry saye ye:)

15.1.09

puas kot ati aku.

hahah.aku dah block die dri page bf aku.lepas neyy aku nk delete no die dri enset laki aku.kalu blh nk buwang die dri idop bf aku.tak rase malu ke g gedik dgn laki org?tak rase dri kaw tuh murah ke?masing masing ade otak utk pkir.so kaw sudah tentu sdar yg perangai kaw kat laki aku tuh mmg utk ngorat die pun.bkn takat sorang cte kat aku.dah byk dah.aku tak de lah sebodoh mane nk cye ape ape msg dri 'adek' kaw tuh.coz dah byk saksi&&bukti.gentle lah skit.kaw kan BERANI.so,just ckp jela dpn dpn then let him decide.nih nk wat perangai cm bitch konon nye nk rampas tp ble dpn aku diam jerk.biar lah game neyy mencabar sket.kan lg adventures=) and last or not least,aku bkn bestfriend kaw.tlg jgn wat org len slh phm.aku ckp cm tuhh coz aku mmg realitynye tak byk&&mmg tak nk tambah kwn ppuan pun.slh satu sbb nye,kaw blh cermin kan lah sndri.dose bosar fitnah or reke reke crite neyy dose bosar o janng.







aku dgn die plak skg dah okk dah.die dah terang kan btl btl yg die mmg tak de slere kat dak tuh.tp seryes ar aku tkot.coz aku dah arh g skola kul6pg blik kul5ptg.mase adalah sungguh limited utk kami spend time.so,aku tkot ble aku tak leh lepak sgt dgn die kang ppaun len cube ngorat.susah aku kang.aku just risau jerr.aku dah arh tusyen,class tmbhan,koko,skola abes kul3.mmg penat utk aku terkejar kejar nk spend time dgn die,tp dah tuh yg aku nk&&nanti nanti kan sepanjang hari or mgu=)
please do leave your comment and dont forget to like this blog.hehe

No comments:

Post a Comment