tauke

My photo
DOB 5/6/92. an investment analysis student in UITM Dungun Terengganu. i hate catching up,things are moving too fast nowdays.i'd prefer to live in my own constant world:)

bloggers

bile dah datang melawat blog saye ni,tinggalkan lah jejak anda dengan mengkomen entry saye ye:)

3.11.08

agak sdaaapp

haha.baru jatoh mto.bangla buduh.aku jatoh tuh agak cam wat stunt la jugak.naseb aku ikat helmet kalu tak,mmg kompem muke aku hancus arh.mmg jadik pipi tersorong2 lah.pas jatoh aku pun mls nak ckp byk dgn bangla tuh coz aku ingat luke aku skit je(tak rase saket sgt mule2) so,aku blah jelah.. time ngah otw g umh aku bru rase saket.aku jerit cam dlm video blue arh ats mto tuh.ble da sampai dpn umh lak,aku rase slipa aku basah jer.biler bkk,tgk2 darah byk gle vavi.siot seyh..
please do leave your comment and dont forget to like this blog.hehe

No comments:

Post a Comment